Kau Suka, Kau Follow ^_^v

14 May 2011

"Kalaulah saya seorang guru..."

Memandangkan esok hari guru, dimana ia bermakna, aku juga akan disambut pada hari esok. (walaupun aku hanya seorang bakal guru, tapi insyaAllah satu masa nanti aku akan jadi cikgu jugak.hehe) Aku nak mengucapkan selamat menyambut hari guru buat seluruh warga pendidik di dunia. Tanpa guru, siapalah Perdana Menteri, siapalah Mark Zuckerberg, dan siapalah orang-orang yang berjaya tu tanpa jasa gurunya. Betul x?

So, dengan ini! Saya dengan berbangganya nak masuk segmen yang dibuat hasil berkolaborasi dengan aku, dari Zikeryhassan.hahaha :P


Aku adore sangat banner kau ni Ziq! Cun habis.


Oke, continue. 

Kalaulah saya seorang guru...

Aku nak setiap anak murid aku pakai spek macam aku. hahahaha. Trend setter gitu. Make sure frame putih ye anak murid ku sekalian? Kalau boleh semua barang kelengkapan sekolah nak warna putih. Kalau sapa yang comot, aku denda. haha, gila kuasa.


Kalaulah saya seorang guru...
Aku nak semua murid aku active dan hyper macam aku. hue3. Active tu penting yup! Untuk kesihatan diri dan masa depan. Sapa berat punggung tu aku sebat sorang2. 


Kalaulah saya seorang guru...
Semestinya aku nak semua murid sayangkan aku. hee.. Aku ni penyayang orangnya. Sumpah tak tipu. Aku pasti akan sayang sorang2 murid aku. Sayang luar dan dalam. ;) Bila jumpa aku je, "Cikgu! I love you!" haha. teharuu.. :')


Ni la angan2 kalau aku menjadi seorang cikgu. 
InsyaAllah tahun 2013 aku akan habis belajar and jadi cikgu yang sebenar. Cikgu yang bertanggungjawab dan berkaliber. InsyaAllah. Doakan aku :)

7 comments:

EZAN IDMA said...

hhaha klaka la. goodluck ye

zikeryhassan said...

terima kasih sebab join ;)


selamat hari guru iekasub mereng :P

eiymnajmie said...

kalau mcm niela cikgu, konpem saye sayang bangat sama cikgu...huhuhu

cahaya kasturi said...

zaem: jgn nakal2 dgn anak nenek ya....

ieka: insyAllah, mama doakan kamu mjd guru yg baek... igt slgan pemulihan...
We Lay Love,
We Launch Laugh
and We Live Lifes....
kan???

iekasub said...

ezan idma : join la! :D thanks btw!

zikeryhassan : sama2! ^_^ selamat hari guru juga si boroi!kui3

eiymnajmie : selamat hari guru zaem! ;) kalau awak anak murid saya, saya sayang2 ketat2! ahak2

cahaya kasturi : mama!! :) thanks for the prayer.. :') saya akan ingat slogan tu sampai bila2...

kokser kokdam said...

smoga dapat jd cekgu yg bjayo.. =D

iekasub said...

kokser kokdam : haha. insyaAllah.. :D