Kau Suka, Kau Follow ^_^v

07 September 2011

Spontaneous Thursday!

APA YANG PALING KITA NAK TU LAA YANG KITA TAKKAN DAPAT~

16 comments:

❤ eyeme ❤ said...

betol3.. kalau berkena nkat kasut cantek mesti xde saiz kaki ku...isk3~

iekasub said...

eyeme: sama la kitaa! sabor jelaaaa~ =='

Adam said...

betul tak macam ni

"lelaki yang kita nak tu lah yang kita takkan dapat" betul tak? contoh: lelaki korea, possibility nak dapat tu 0.01% nak dapat. hehe

iekasub said...

adam: ahahah. tak penah terfikir pon nak mamat koreaaaa. XD

ZURAINI said...

err.. tolongla jgn ckp cmtu! huhu

iekasub said...

zuraini: thats reality awakk.huhu.

ade2mama said...

da ko minat yg pelik2 mang xdpt la heeheh

ko mintak nk jdy pling lawa kn ?? eheeh

Irma A.Wahid said...

betol~~kumpul duit bagai nak rak~~

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

ape yang kita takne senang lak dapat kn.. hahaha

iekasub said...

ade2mama: haha. takde maknenyee.aku redha aku macam ni.asalkan sempurnaaaa ;D

iekasub said...

irma A. wahid: lepas ni jangan letak harapan tinggi sangat la ye? hahai~

iekasub said...

topimagine: if u noe,its oke.hahahaha

kaizen said...

boleh dpt kalau usaha+doa=tawakal kalau dah x dpt jugak bukan rezeki namenye...

iekasub said...

kaizen: oh oke..kena banyakkan berdoa la macam ni..tengss :)

eiymnajmie said...

nak adiah befday dari awak, tapi tak penah dapat..hohoho

iekasub said...

eiymanajmie: err.err.awak tak penah mintak ponn :p