Kau Suka, Kau Follow ^_^v

06 July 2011

Rezeki Datang Dari BSN.

Alhamdulillah elaun dah masuk. Total semua 

RM 3670.++

Ni untuk satu semester ye anak2? Kalau aku berjimat cermat, makan besarr la setiap hujung bulan. Kalau tak, pandai2 la aku mencarik megi dari bilik rakan2 sekalian. Terima kasih.

p/s: nak aku belanja? jom date.hahaha

7 comments:

Munna said...

amboi elaun ape tuh dah mcm gji engineer lak...huuh

eiymnajmie said...

lame kot xdgr cite psl akak ieka..kite rindulaa...huhuhuh (motiff)

bunga said...

nak..ehee

maya mayonis said...

slm
ieka sub! comelnya gambo kat ats dengan motor dan matahari tu.hahahah.suka2!! :D

iekasub said...

munna: elaun cikgu untuk satu sem sama dengan gaji engineer untuk satu bulan..engineer lagi mewah ;D

eiymnajmie: lame x blogging. anda memang wajib merindui saya.haha

bunga: nak? jom la kita date ;D

maya: ws..hye! :D comel ke? hee.tengss! <3

Nuraizat said...

ehem2.. blanje aku laa.. lalaalalal :D

iekasub said...

nuraizat: nak? meh la datang sini.... haha