Kau Suka, Kau Follow ^_^v

13 July 2011

Spontaneous Thursday n belated WW.hehehe

"Saya akan datang ke kuliah pada pukul 7.30 pagi"

Belated WW :p


 Jangan marah haa.. ;) Terima kasih.

16 comments:

Nazryn Mishar said...

ko ke yang kene buat ni ? haha !

muz said...

alamak sapa yang kena denda ne???

Balqis Shafikah said...

kena denda kah? mcm time skola dulu la.:P

bunga said...

haha..sapa kena denda tu..heee

Ana Jannah said...

hehehe~
macam at skola dulu kene denda...
tulih
"saya janji akan jadik budak baik"
seratuss kali rasa nak patah tangan..hahaha

Mamachia said...

tulis berapa banyak dah...sapa kena denda ni sis??

Shalina Samsudin said...

datang lambat ? hee

tomato said...

haha kena denda ke yunk ??

EZAN IDMA said...

kene denda?

: I am | Q ツ : said...

..alalalalala.... cOmel jee kena tulis banyak2 kali cmtu . hehe . tp dalam hati, sabOrr jelahh en . heee~ :D

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...


ni mesti kes dtg lambat...

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

Nuraizat said...

amboi?? xde kojee k cik eikkaaa oi... hahaha :D

Adam said...

weh! ni siapa yg kejm ni?! ni buat aku mrh ni! sbb dlu ak pnh kena..terasa aku =( sedih weh!

Edy Fee said...

hahaha kne denda ke..lame dah tek tengok org buat bnda tu

ade2mama said...

hahahaahaha
igt lgy time skola..kwan2 aku slalu kne dnda cm ny..aku xpnah lgy k:)
heehh

ILA HonEyBuNNy said...

macam kena denda ja neh..heheh

teringat sekolah dulu la...huwawa

cantik tulisan...