Kau Suka, Kau Follow ^_^v

25 December 2010

"Saya Blogger Selangor"

Ok. Criozly ni first time aku join something through blog. Sebab nya aku baru beberapa minggu je menjejak kan diri kat dalam dunia bloggers. Excited excited! =D

Straight to the point. Tadi aku blog-walking ke mane2 blog yang aku rase nak singgah. Name pon budak baru belajar. So, everytime aku bukak blog, aku akan berjalan tanpa henti ke semua blog yang aku jumpe. Tak ter-miss satu pon! Nak menimbu ilmu bak kate orang. Haha. Than, aku terjumpe satu blog ni. http://blogpilihanmalaysia.blogspot.com

Actually aku jumpe blog ni through blogger laen. Blogger tu masok segmen ni. So, aku pon terasa macam nak try sama. Why not kan? Even aku ter-amat-sangat la blur tahap dewa. Nama segmen ni  
Banyak kali jugak aku ulang bace entry ni. Dari atas sampai bawah pastu naik balek, n turun balik so that aku betol2 paham. First time join benda2 camni, kene la betol2 paham kan? Kalo tak, malu oo kalau salah! Haha.


Maybe dengan join segmen ni, aku dapat kenal lagi ramai bloggers seantaro dunioo! Tak gitu?? ;D
And finally, after buat rujukan dekat blogger2 yang join sama, aku berjanji dan berikrar nak join sama! *mangat.

Again,  "Saya Blogger Selangor"





Expired untuk blogger Selangor, this becoming Monday. ^^, Nak tengok hasil aku? Jom turun. Chaloo!

KLIK! ----->Encik Azman Roslan 
  1. Nama anda - iekasub
  2. Status anda - membujang
  3. Cara hubungi - FACEBOOK , TWITTER 
  4. Daerah/Jajahan - Kuala Selangor
  5. Tempat tinggal - Taman Masria. Belakang Dewan Dato Harun, dekat sekolah cina ;D
  6. Apa yang menarik di tempat anda -Macam2 ada! Bukit Melawati, Taman Kelip-kelip, Restoran Ikan Bakar, Tesco, 1 Plaza. ahah!

More to biodata kan? Memang la! Kate nak kasi orang berkenalan dengan kite.
Oke! Its done already. Peace! ^_^v

8 comments:

shahjiehan said...

nk join jgk~


sharing is caring rite? ehehe..jom tgk maher zain esok http://shahjiehan.blogspot.com/2010/12/sapa-nak-jumpa-maher-zain.html

Unknown said...

SJ : yup2! u may do so ^^, sile3.nanti kite tambah lagi kawan2 se negeri :D

Mr. Swift said...

Ohh selangor ke. Tak samelah. Haha.
Nanti jenguk blog saya pulak eh.

Latest entry - http://negative46.blogspot.com/2010/12/siape-nak-tukar-linkbanner.html

Unknown said...

Mr. Swift : eyh? tak same ke? ingat kan same? haha. yup2! sudah jengok! n sudah follow ^^, sori lambat follow..hee.

Ayuni said...

hye ! same daerah la kiter !

Dinaz said...

hai, Selangor jg..salam singgah sini.

Unknown said...

ayuni n diaumaininaz : yup2! bangge dpt kenal korang ;DD

Mek Onie said...

meaw dtg dr blogger selangor :D
salam perkenalan :D