Kau Suka, Kau Follow ^_^v

21 December 2010

Jom Breakfast. Yummy~

Pagi ini aku nak mengisi perot dengan roti canai. English people cakap Malay Bread. Tapi aku rasa roti canai asal nya orang India yg buat kan? eh, ntah! hehe. Makan dengan kuah kari and kuah dhal. Peh! sodap yang amat! Hingge menjilat jari tangan!

Bila sebot roti canai, ade jugak orang yang tak berani makan sebab diorang ade dengar2 cerite pasal mamak tu buat roti tanpa membasoh tangan! Itu ikot individu tu la. Aku yakin dengan mamak kat kedai tu. HAHA. 

Hari2 aku bangon pagi kena pegi Restoran Yusoff sebab nak beli roti canai kosong 4 keping, roti telor 2, nasik lomak 1. Dah macam habit pulak dah. Mamak kedai tu pon dah kenal aku. Sogan jugekk~ Mamak2 tersebut patot merasa bangga ade customer tetap macam aku ni. Hari2 diorang dapat rezeki. hak2. Dok cerita pasal roti canai ni, perot aku ber-koir pulak. Lapo weyh! Jom roti canai!



0 comments: