Kau Suka, Kau Follow ^_^v

25 December 2010

I'm Back!

Yeaa! Aku sudah kembali ke rumah. =D best dok kampung. Segala sepupu sepapat aku balek kampung. Dah la ramai kazen aku lelaki. Kitorang berempat jela perempuan dikala itu. Aku pon dah jadi jantan. Macam2 kerja aku buat kat kampung. Main carrom (taktau aku eja betol ke tak.heh), main game, main batu seremban, main kat sawah, dan melepak di malam hari kat sawah. Part tu yang best. Haha. Aje gile kitorang ni. Kononnye nak pegi tangkap katak tengah2 malam kat sawah tu. Semua belagak berani la. Aku jenis berani la jugak. Sebab tu aku follow jejake2 sekalian pegi sawah pukol 11 malam. Semate2 nak tangkap katak! keje gile betol diorang ni. Mule2 berani gila babun la ni. Last2, pukol 9.30pm sampai 10.30pm ade cerita Saka Jentayu dekat tv3. Kitorang pon melayan la crite tu sampai habes than, baru kitorang pegi sawah.

Kitorang ni, ade dua niat. Satu, nak tangkap katak. Satu lagi, nak tengok kewujudan hantu kat situ yang buat kazen aku mencicit lari 100 meter sebab nampak beliau. Haha. Gile3..adoi~ Nasib baik kitorang tak nampak pape. Kalo tak, memang aku depan sekali la kot tyme belumbe2 lari mencicit tu! Kitorang skodeng katak pon kejap je..melepak kat tepi parit tu yang lame. Pastu balek. Budak2 ni nak melepak kat kedai minum. Aih, aku tarek diri dulu la kan. Saye bukan budak sebegitu, nak melepak kat kedai minum malam2 hari. Kalau kat cafe maktab takpe. Tu pon max sampai pukol 11pm. Har3.

Sekian la cerita di kampung aku ni. Nah gamba sawah berhantu tu. Tapi aku kasi view waktu siang la.. Kang aku kasi view malam, nampak cik pontianak la pulak!




0 comments: