Kau Suka, Kau Follow ^_^v

20 March 2011

Harry Potter and The Deathly Hallows

Assalamualaikum :)

Selamat petang! Evening! Mengikut pengetahuan anda semua, membaca amalan mulia. Bukan amalan sia-sia! Haa~ Jadi, korang rajin2 la membaca. Aku nak kasitau walaupun korang taknak tahu bahawasanya aku memang pengikut setia buku2 Harry Potter dari J.K Rowling ni..haha.*memang muka tembok 


J.K. Rowling.

Dulu, mati2 aku ingat J.K.Rowling ni lelaki. Rupanya wanita! Salute weyh~ Hebat kot boleh buat cerita yang sangat memerlukan tahap imaginasi tinggi mencecah langit! Sapa minat Harry Potter?? Sila cakap "saya" dalam hati~ terima kasih. FYI, aku dah khatam semua jilid. *Syukur, alhamdulillah.(puas gila after dah habis semua. penat!) Gila lama nak menghabiskannya. Lama dah khatam. Semput jugak la baca semua buku2 tebal macam kamus dewan tu. Tapi harini aku macam rindu pulak nak baca balik. So, aku nak baca chapter yang last sekali. Deathly Hallows. 



Nice One! ^^, Jom mula menyemputkan diri! 

8 comments:

adan said...

SAYA TAK MINAT baca buku harry poter ni.. sebab saya tak faham bahasa english.. hehehe... tp, saya suka tengok movie die.. best..!

Unknown said...

adan: haha. siap caps lock! :D yup2.muvie dye sangat hebat~ ^^

ZWAN SABRI said...

Aiseyh, peminat harry potter rupanya..
saya plak pembenci harry potter..
HEHE

Unknown said...

zwan sabri: erkkk..hahah. masing2 ada citarasa sendiri.. ^^,

Unknown said...

Salam.

Saya tengah buat survey pasal blogging untuk kertas projek saya. So, kalau berkenan sudilah isi questionnaire di bawah ini. Thank you so much :)

https://spreadsheets.google.com/viewform?hl=en&pli=1&formkey=dGlZbzRKVmtxWWhPOWt3c0hIdzF5T0E6MQ#gid=0

Salam,
Lily

Unknown said...

lilyel: oh oke! :))

trialtodelete said...

Harry Potter is my fvrite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown said...

.:rizaL:. :DD hello geng! ;D