Kau Suka, Kau Follow ^_^v

24 March 2011

Selipar Jamban Ku Hilang Ntah Kemana~

Assalamualaikum.. :(





Harini aku sedih~ huuu.. Barang kesayangan hilang.. Selipar jamban ku yang paling aku sayang! Sapa laa yang 'pinjam tak bagitahu' ni... Sampai hati buat aku macam ni.. Keciwe betol~ Nak selipar saya kembali.. Pulangkan balik ye awak si 'peminjam yang tak bagitahu' tu? Dalam banyak2 selipar jamban saya tu, kenapa mesti awak ambek yang paling saya sayang? huu..... 



*Kepada AWAK, Mengharap sangat awak kembalikan balik selipar tu.. Hari2 saya tunggu. 

*Seliper, tunjuk jalan pulang kat orang tu oke?? Ada memori saya dengan awak yang saya tak boleh lupa! Pliz la balik~

8 comments:

zikeryhassan said...

kat blog aku byk. sila la ambek satu :)

iekasub said...

ziq: awak punya selipar jepun..saya nak selipar jamban...huu

syuwai said...

hahaha... dasar pencurik, selipar jamban ang pun dia mo kebas??...harharhar

EZAN IDMA said...

haik sliper pon na curi. saba ye ;p

MIMIE AIZA said...

selipar pun jadi tarikan org nak ambik eh sekarang.. haishh manusia

iekasub said...

syuwai: ni la manusia! haha. xpela~ redha je. ngeh~ sob3..

ezan idma: huu..baek..saba iekasub, saba~

mimie aiza: mereke berkaki ayam agaknye..huu

adan said...

memori apa yang tak dapat di lupa dengan selipar jamban tu..? dengan selipar pun ada memori er.. hehehe

iekasub said...

adan: hehehe. mesti la ada... ngee ^^