Kau Suka, Kau Follow ^_^v

04 March 2011

Sekarang Di Bayan Lepas, Pulau Pinang! =)

Assalamualaikum! :)

Aku sekarang berada di Bayan Lepas, Pinang! :) One of my favourite state. Sebab apa?? Sebab pinang ni happening! Orang dia happening, tempat dia happening. Even pukul 2 pagi pon bandar dia still terang benderang! Aku suka tempat yang 'hidup' macam pinang. Memang kalau nak hidup sini kena up cket kot tapi berbaloi-baloi! Plus sekarang duduk rumah orang. Seminggu! Makan free..hihi. *muka tembok. penat bubuh simen. Baru lepas tolong makcik masak2. Best! Mak Adi masak memang ini maciaammm~~ *slang pinang cket~ Sapa nak rasa meh datang sini. Memang leh kembong badan aku duduk sini seminggu. Asyik makan saja. Heh. Tengkiu makcik n pakcik! Jom jalan2 Pinang!! ^^,

3 comments:

cahaya kasturi said...

x ajak mama pom... :( sob3

Nazryn Mishar said...

huish . bagi orang banyak dwet cam ko , penang bez kat Queensbay je . ngn Bukit Jambul . huhu .

iekasub said...

mama: erkk..hehe. mama kn bahagis buat di tempat sendiri.. :)

naz: banyak duit? haha. adoila~ aku papa kedana kot..bukit jambul tak pergi pon!huuu