Kau Suka, Kau Follow ^_^v

11 April 2011

Sisters

Assalamualaikum :)

Siapa yang tak sayang adik sendiri? Pasti semua orang sayangkan adik-adiknya termasuk la aku. Walaupun adik aku ni pemeras ugut, eyh tak, pemeras duit, aku still sayang dia. Keje dia memang memeras duit aku! Takda keje lain. Kau ingat aku ni juragan?? Pemilik Bank Negara? Pokok duit2 pon takde tau?? Habis duit elaun aku nak ikut kehendak dia je. parah2~ huhu. Sekuat mana pon dia memeras aku, bila lagi aku nak bejasa dengan adik aku ni kan? Takpe la even kena perabis duit. Ni pon ada benda lagi dye mintak tapi aku tak dapat nak kasi. Duit dah habis =_=''


Tak leyh bla perasan comel. Keje ko perabis duit aku je kan? Nah hamek ko!

Gila cun! haha. 

Oke, dah puas hati pekena ko. Toodle! ^_^v

8 comments:

nelly said...

ceh ..nyum2 ...

Wafiy Suzly said...

best tul adik ni habiskan duit akak die, haha

iekasub said...

nelly: haha. :D

wafiy suzly: best??dia best laa..saye ni, pokai2.. huhu

aleen aiden said...

besnye dapat kaka macam kamoo!ingat senang nak jumpa kakak yg xkeah dperah duetnye?hee ^_*

topimagine said...

sape lagi yang nak perhabiskan duit kakak kn kalau x adik sendiri... haha

iekasub said...

aleen aiden: best sangat! rasa macam nak jual je adik tu kat lelong.com.haha

topimagine: tu la pasalnya. nak x kalau saya sewa adik saya kat awk?haha

pinkylittoz111 said...

x ngarok plak dilah tgok gambo die nih..? heheh..:)

iekasub said...

pinkylittoz: omjayy!!arinah sanip! i noe its u! hahaha. dah habis kena maki dengan dye suruh buang gambar tu. :P