Kau Suka, Kau Follow ^_^v

03 February 2011

Last Day At Home

Assalamualaikum ya habibi ya maulana, cabut gigi guna spanar! 

Aku frust ni. Nampak tak ke-frust-an aku?? Tak nampak?? Cuba tenung hidung aku ni? ada ciri2 kembang kempis tengah frust tak?? Ish. Ni nak marah ni. Hari ni last day duduk rumah! Aaaa!! Esok sudah mau pulang ke tanah air oh terengganuku. huk3~ Kuciwaaa.... Kenapakah cutiku ini sekejap saja? Mengapa seminggu? Kenapa tidak setahun? Alah kau iekasub. Kang kalau dapat cuti setahun, kau nak tambah jadik 4 tahun. Tak reti nak bersyukur ke? Sepuk kang. 

Tiket dah beli. Tinggalkan nak naik je bus mahligai tu. Balik sorang. Macam biasa. Aku suka balik sengsorang. Tenang :) Tapi kalau ada geng terjumpa dalam bus tu pon xde hal punya! Boleh share duit naik teksi! hihi. Bila balik nanti, akan bermula la tugas aku sebagai penulis esaimen yang berjaya, peminat bank BSN yang sanggup beratur lama2 untuk menghabiskan duit elaun, dan juga sebagai penjual tudung yang berjaya. muhaha. Hanya aku yang tau. Diam2 saja sudah :D 

Doakan aku selamat sampai ye anak2? Macam biasa, doakan jugak ada orang yang baik hati nak tolong aku angkat barang yang banyak tu. Errkk. Ada la pulak orang nak tolong tu? @_@

5 comments:

Miftahul Faraha said...

tersenyum saye nie kak, bile bace entri nie. hehe. semoge selamat sampai lah ye. paan balek pun balek esok pagi kak. :))

Hayati Hamzah said...

paling tak suka cuti dh nk habis :( 3 hari sblum cuti habis pun dh stat sedih.haha

iekasub said...

paan: paan ada belog! haha. memang niat buat belog ni nak kasi orang senyum. baca lagi sekali. nanti mesti senyum lagi.haha. kalau dapat jumpe esok, jumpe la ye! ^^,

hayati hamzah: eyh memang patot sedih pon! kalau lagi seminggu nk habis pon dh kene sedih.haha

bunga said...

hee..semoga selamat dear..

iekasub said...

bunga: sudah selamat sampai! tengkiuu! :))