Kau Suka, Kau Follow ^_^v

10 February 2011

Tambah Koleksi Selipar Jepun *bahagia

Assalamualaikum! :D


Hihi! Ni la buah hati saya yang baruu! ^^, akhirnya tercapai nak bela sekor lagi selipar jamban. Comel! Sebab tu beli! haha. Kaler purple youuu~! I sukaaa~~ Rasa girlish gitu! XD 
Abaikan saiz 7 tu. Gedabak kan kaki untuk seorang yang katik lagi pendek seperti aku??
Selipar ni boleh squeez squeez tau?? Nampak tak 'squeez me' tu? Dye sangat soft sebab tu boleh main squeez2.haha. Kaki aku kompom tak sakit kalau nak berjalan jauh. Paham2 la. Iekasub memang kuat jalan. 
Nasihat kepada kalian, jom la beli jugakk! The more the merrierrrr! :D

9 comments:

Siti Fatimah Fuzz said...

cantik selipar....tunggu cik siti punya selipar ni putus baru beli lain....hehe

---^---(@) said...

selipar cmtu sng putus..kena steypler bg lekat sket..hahaha

iekasub said...

cik siti: terime kaseyh! :D haa..tunggu putus lah. ke nak saye putuskan ;D

---^---(@): jangan la putus..kalau putus, saye saman kedai tu!

zikeryhassan said...

tau la elaun dah masuk

Miftahul Faraha said...

hehe. mahal x selipar 2, kak?

cieda montello said...

cantek u...
i pom minat sliper jamban..
senang jalan p mane2..
xpenat pun mcm heels tuh!
haha :)

iekasub said...

zikeryhassan: ngee~ ^^,

paan: masih di dalam bajet.. hee

cieda: betol. kalo boleh nak pegi kuliah pakai seliparr je.aha!

black paper said...

wah,,menarik,,wat koleksi sipar jepon ;D

iekasub said...

black paper: jom la jadik geng bas sekolah! hak2 :D