Kau Suka, Kau Follow ^_^v

09 January 2011

Kenny Rogers Roasters : RED Day!


Did you see that??! Is that BIG enough??! Ke nak besarr lagi?? Dah2. Cukup~ Kang tekeluar dari skrin pulak.. Adakah anda nampak apa yang saya nampak?? Ya! Sudah semestinya kerana ianya betul2 di depan mata anda! haha. Buy 1 kenny's quarter meal dapat free another one?? Berbaloi2 ni! Satu meal dalam RM 15++..Kalau bahagi dua orang, sorang baru RM8++. *Cop2. Cek wallet jap. Kot2 belobang ke. Hmm. Ada lagi beberapa sen ni! Boleh la kot pergi :D
Apa?? Kena pakai either RED clothing or accessories or footwear?? Takda hal! Ada je harta aku yang berwarna merah. Kalau takda, sempat lagi aku nak cat tukar jadi kaler merah. Event hari Rabu ni..12 Januari.. Kelas petang takda..So macam boleh pegi je?? :D Dah la sehari je! Cuba kasi lama2 cket. Haha. Ajak geng ramai2 cket. Pon best jugak ni! Korang, jom!! Mem-boria kan Kenny Rogers Roasters dengan warna merah! jangan fully dress up pakai red colour pulak. Kang jadi macam badut pulak. hihihi. Jom kawan2! Kita serang KRR hari rabu ni! Wee~~ *excited.

10 comments:

KyêrulL said...

nak ikut nak ikut~ hahaha

iekasub said...

kyerull: nak ke?? jom3! :D

KyêrulL said...

jom~ KRR mane nak pgy nie? hehehe

iekasub said...

mmm..KRR kota bharu. haha. boleh sampai sini? ;)

KyêrulL said...

aiyark~!
awat jauh sgt hahaha >.<'

iekasub said...

haha. dekat jelaa.. :DD jumpe hari rabu ea?? ;DD

KyêrulL said...

ok jumpa hari rabu heE :D

iekasub said...

nak pegi naek ape ni? naek kaki pon oke. romantik cket.wahaha

KhairulAzman said...

eka... nk tumpang... nk y free tu.. :D

iekasub said...

man: opss! dah ada orang yang punyaa!! ;))