Kau Suka, Kau Follow ^_^v

28 January 2011

"Sengal Zone : Pukul 12 Ni !"


Aku tengah mati kutu and ternampak segmen ni. Encik Sengalman! Awak kena baca apa yang saya nak cerita ni?! (ugutan) kalau tak, saya taktau apa lagi nak buat dengan ke-matikutu-an ku ini! (hanya tipu-tipu saja ni.hee) Okeyh! Nak sambung ayat ni. Jom cekitout~ 


Pada pukul 12, saya berjalan jalan di depan rumah.  Tiba tiba saya ditarik oleh PAGAR RUMAH! kurang asam punya pagar. Baju tersangkut pulak. Aku baru je nak pergi tengok bulan. Terus tak jadi! Merajok! 

Tu saja cerita untuk malam ni. Sekian.

10 comments:

Siti Fatimah Fuzz said...

nice2

Deeyaudeen Sabri said...

hehe.. best best ! :) sy sudah pergi buang pagar itu. :P

Siti Fatimah Fuzz said...

sengalman : kalau buang pagar tuu, nanti pencuri masuk..how come???

iekasub said...

siti fatimah: setuju! nampak gayanya kena pasang pagar baru :D

udeen: terima kasih kerana rajin nak buangkan pagar tu :D

Cikin said...

nak tgk bulan ke anak bulan ? tak saba tggu puasa eh ? hehe .

princess laila said...

kak ika..jgn smpai tkoyak bju sudaa..huk2~
epy oliday cs! :)

iekasub said...

cikin: puasa? jangan! pose yg tinggal taon lepas belom ganti ni. hehe

laila: kalau koyak, laila jahit kan! ;D epy holiday 2!

Encik Luncai said...

salam kenal..usha dari blog sengal zone

Pencarian Blog Paling Ringan, Ideal dan Berat 2011

iekasub said...

encik luncai: hyee! :D salam kenal jugaa!

Miss Ran said...

hahaha sabar jela ye hehe

dt blog sengalman